اعلان افقى

الأربعاء، 17 يوليو 2013

حبيبي بيكلمني في مواضيع خارجة ومش عارفه اخليه يبطل الكلام ده

  • مشاكل عامة,مشاكل تقنية,مشاكل التعليم,مشاكل صحية,مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات 

رمضان2013, سكرابز رمضانى فرش رمضانية

مرحبا بكم فى مدونة مشاكل الحب والزواج - مدوونه للمشاكل العاطفية والزوجية والاجتماعيه ومشاكل الشباب والبنات
هنعرض مشكلة وبعض الحلول ليه وياريت تشاركونا برائيكم معانا
انا عندي 20 سنه وفي واحد كلمني من سنه وهوا ادي في السن وحبيته جدا لدرجه اني معرفش اعدي يوم واحد من غير ما اكلمه حتي لو في مشكله بينا وبحكيله علي كل حاجه عندي او اي مشاكل عندي متقربه منه جدااا وللاسف اخدت عليه بسرعه وهوا اخدني عليه بسرعه جدا لانه كان بيحكيلي علي حاجات كتير اوي ومشاكل عنده كتير لكن دلوقتي اخد عليا لدرجه اني بحس انه مش محترم في طريقه كلامه وتصرفاته يعني كلامه معظمه بقا في قله ادب وانا غير كدا خالص وكرهت كلامه وطريقته بقيت بكره اتكلم معاه بسبب كدا بقا اكتر كلامه في حاجات وحشه جدا مع العلم انه كويس وبيشتغل طول النهار وهوا في كليه عشان يخطبنيي في اقرب وقت وعرفني علي اهله وهوا كلم اهلي يعني انا واثقه فيه جدا وامي معجبه بيه اوي وباحترامه لكن انا مش عارفه ليه بكلمني في مواضيع كدا ومش عارفه ابطله انه يتكلم في الحاجات دي واتخانقت معاه كتير بسبب كدا لكن هوا زي ما هو


بعض الحلول المقترحه: 



هقولك تعملي اية ومتستغربيش .. سيبيه وقوليلوا لازم نقطع علاقتنا ببعض وسيبية فعلا ومتخافيش .. هيرجعلك
هو ممكن يكون بيختربك وانتي لازم تنجحي في الاختبار
وممكن يكون مش محترم فعلا وساعتها هيهمه جدا ان اللي هيتجوزها تكون محترمة
يعني لو تجاوبتي معاه نسبة انه يتجوزك هتنزل ل 10% بالكتي 


بعض الحلول المقترحه: 

اوعى ثم اوعى تسمعى كلامه نهائى انا عندى نفس المشكله بس لما سمعت كلامه سبنى منه لله بس انا اللى غلطانه انى سمعت كلامه لانه دا اختبار بس صعب شويه ربنا معاكى

 بعض الحلول المقترحه:

على فكرة دة من كتر شوقه لكى وحبه لكى لكن انصحك ان لا تسمعى له ولا تعطى له الفرصة وخذى موقف منه ويستحسن تبعدى عن
 بعض الحلول المقترحه:

الأخت العزيزة….إذا فقدي الإحترام له فيجب أن تقطعي علاقتك به و انتظري حتي يخطبك مع التوضيح له بعدم الكلام في هذه الأشياء
ياريت تشاركونا برائيكم معانا

4 التعليقات:

دة ممكن يكون من حبة ليكى بيكون حاسس انك معاة
بس متسبيش نفسك معاة ممكن يطلع ف الاخر قليل الاصل

صح وانا معاكى بردو فى الرئى ده منورة البلوج

وانا حبيبي بيكلمني عن الجنس ويقولي اما نتجوز هنعمل كذا وكذا ازاي امنعه بس هو محترم جدا وانا ببثق فيه وبطمن اما بكون معاه ده حبيب عمري ارجوكم عاوزة رد منتقي

بنات انا عندي نفس المشكله كنا بنتكلم سكس فون

إرسال تعليق