اعلان افقى

الأربعاء، 17 يوليو 2013

حبيبى يكبرنى ب 14 عام ومطلق ولدية اطفال فهل اقبل به زوجا

  • مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات مشاكل عامة,مشاكل تقنية,مشاكل التعليم,مشاكل صحية,مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات



مرحبا بكم فى مدونة مشاكل الحب والزواج - مدوونه للمشاكل العاطفية والزوجية والاجتماعيه ومشاكل الشباب والبنات
هنعرض مشكلة وبعض الحلول ليه وياريت تشاركونا برائيكم معانا

انا بنت عندى 19 سنة وطول عمرى كنت وحيدة لحد اما اتعرفت بشاب عمرة 33 سنة ومطلق وعندة 3 اطفال وانا بحبة اوى وهو كل حاجة لية فى الدنيا وطلب منى الزواج ومش عرفة اعمل اية بجد انا محتاجة النصيحة من حد

بعض الحلول المقترحه: 
انا شايفة انك غلطانة جدا هاد قصة مستحيلة ما فكرتي بزوجته واولاده وكيف هو يرضى يلعب بمشاعر صبية بسنك انتي لازم تتقربي من الله اكثر ولا تخلي الشيطان يلعب بعقلك لازم تكوني قوية ولا تكوني مراهقة ضعيفة صدقيني انتي غلطانة ليش ما تبدي حياتك بواحد مناسب وتكون اول وحدة بحياته عن جد مو لاقية كلام الله ينور طريقك ان شاء الله ويخليكي تفوقي قبل فوات الاوانبعض الحلول المقترحه:  
صلي صلاه الاستخاره … وجلسي ويا روحك اسبوع او اكثر وسالي وتاكدي م الرجال يناسبك او لا.. لان هذا عشره عمر مو يوم او يومين

بعض الحلول المقترحه:  
صلى صلاه استخاره واعتمدى على الله مدام الزواج فى الحلال اعتمدى على الله يمكن يكون ده نصيبك وربنا يفرحك ويفرح الجميع مش مكلهانه كان مطلق اهم شئ يكون راجل عاقل فى تصرفاته ويحافظ عليك ويحيبك / المحامى 
بعض الحلول المقترحه:  

حبيتى ان كلن فيه الخير ماكان رماه الطير
الا فرق السن كبير
ثانيا انتى لسه بعز شبابك وممكن يجيلك شخص مناسب افضل منه
ليه تاخدى واحد مطلق ومعاه 3 اطفال
حرام عليكى نفسك
انا حسة بيكى
لكن صدقينى حل مشكلتك انك تحبى واحد تانى
ساعتها هتعرفى ان حبيك ليه ماكنش حب
ده مجرد فراغ عاطفى
اتعرفى على حد تانى اكيد هيكون مناسب اكتر من ده وربنا يوفقك 


 
ياريت تشاركونا برائيكم معانا

0 التعليقات:

إرسال تعليق