اعلان افقى

الأربعاء، 17 يوليو 2013

مش بعرف احب اى بنت واكمل معها

  • مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات مشاكل عامة,مشاكل تقنية,مشاكل التعليم,مشاكل صحية,مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات



مرحبا بكم فى مدونة مشاكل الحب والزواج - مدوونه للمشاكل العاطفية والزوجية والاجتماعيه ومشاكل الشباب والبنات
هنعرض مشكلة وبعض الحلول ليه وياريت تشاركونا برائيكم معانا

يجدعان انا عندي مشكله رهيبه فعلا انا كليه اداب نظام انتساب وبروح الجامعه مشكلتي اني مش مصاحب بنات خالص والحكايه دة عملالي مشكله نفسيه انا كل الي نفسي فيه اني اصاحب واحد اشتكيلها وتشتكيلي وكدة يعني والمشكله الكبير اني شكلي حلو ودة مش الي انا بقوله دة كل واحدة عرفتها بتقولي الكلمه دة انا للاسف بعد مارعرف اي واحدة مش بعرف اكمل معاها وانا نفسي اعرف واحدة حلوة وبرضه يوم ماجي اكلم بنت حلوة تطلع مصاحبه واد انا نفسي افهم هو انا هافضل وحيد كدة لفترة طويله ولا الوضع ده هايتغير يايرت لو حد عارف اي حاجة ياساعدني انا نفسي اتغير بجد ياجدعان


بعض الحلول المقترحه: 
انت بدك (تصاحب) بنت؟!
انت مش عارف ان الصحوبية حرام
بص بقى انت لو بدك بصحيح تلاقي بنت تشكيلها وتشكيلها و ( تبقى معك طول العمر ) يبقى تنسى موضوع الصحوبية هاد واتق ربنا وادعي انه يرزقك الزوجة الصالحة المطيعة لك الحنونة واصبر انت لسا نصيبك مخاش يعني بالمصري هيك متستعجلش على رزقك ( من استعجل لشئ حرم عليه )
اصبر وتقرب من ربنا وهاي نصيحتي وانت حر تقبلها ولا لا بس تأكد يا اخي كله لوجه الله ولمصلحتك
استودعك الله ….بعض الحلول المقترحه:  

مفيش حاجه اسمها صحوبيه بين ولد وبنت .لاكن اللي انا فهمته من كلامك انك عايز واحده انت تشتكلها همومك وتشركك في فرحك وحزنك يبقي مفيش غير الارتباط الرسمي ياقمر وربنا يوفقك باذن الله
بعض الحلول المقترحه:  

ايه هي المشكلة بالزبط
انك مش لاقي واحدة
تِلُك معاها في التيلفون
وبحبك ومافيش غيرك و كلام الاسطوانة المشروخة
و تعملو المسلسل التركي اللي مافيش زيو عل الفيس
لا و بدور على اي واحدة و خلاص
بس تكون حلوة طبعا عشان منظرنا قدام الناس
و بتسأل ليه مش بعرف اكمل مع اي بنت
[ ما بني على باطل فهو باطل ]
الحب مش اني ادور على البنت الحلوة
اللي هتكلم معاها في التيلفون
و احطلها بوستات في الفيس و
اغيظ اصحابي بيها
نصيحتي ليك
دور على انسانة ممكن تكون
شريكة في حياتك و تساندك فعلا
و طول ما ربنا راضي عن علاقتكو
فأكيد هاتكمل معاها و تبنو بيت
سعيد ان شاء الله

بعض الحلول المقترحه:  


اعتقد ان نصيبك لسه ماجاش
ماتدورش ع الحب هو هياجي لوحده
اشغل نفسك ب حاجات مفيده احسن
والشكوه لغير الله مزله 
ياريت تشاركونا برائيكم معانا

0 التعليقات:

إرسال تعليق