اعلان افقى

الثلاثاء، 16 يوليو 2013

كدبت على حبيبي وخدعته تفتكرو اصارحه ولا لا

  • مشاكل عامة,مشاكل تقنية,مشاكل التعليم,مشاكل صحية,مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات 
رمضان2013, سكرابز رمضانى فرش رمضانية 
 
 
مرحبا بكم فى مدونة مشاكل الحب والزواج - مدوونه للمشاكل العاطفية والزوجية والاجتماعيه ومشاكل الشباب والبنات
هنعرض مشكلة وبعض الحلول ليه وياريت تشاركونا برائيكم معانا

انا كدبت كدبه على حبيبى انا معنديش اصحاب وهو كان عاوز يتعرف على وحده من اصحابى لغرض التعارف مش اكتر فا اطربت انى اعمل نفسى وحده صحبتى وكلمته وبعدين عملت ميل تانى وكلمته منه وبعدين انا قلتله ان صحبتى مرتبطه وبعدين كلم الى هيا مرتبطه بيه الى هو انا انا كل مره كنت اعمل كده كنت ببقى مضايقه اوى وانهارده فكرت اقله بس اترددت وخفت ليكرهنى او مش يسامحنى ويقول عليا انى بنت مش مودبه عشان كلمته على اساس انى ولد وكده ارجوكم حد يقولى اعمل ايه انا بجد بحبه اوى وخايفه مايسامحنيش وعلى فكره هو قريبى بس من بعيد

بعض الحلول المقترحه:

طب انا عايز اعرف هو مش بيحبك ؟؟؟؟
ليه عايز يتعرف على وحدة تانية بغرض التعارف؟؟؟؟؟؟
عالعموم مش مشكلة أكيد أنتى اللى عندك خير اجابة عالسؤال ده
المهم طبعا اذا اعترفتيله حيكون فيها غضب منه لأنك غلطى بلا شك يعنى نقدر نقول بردوه الا اذا كان هذا الشخص حالة استثنائية يعنى مؤدب أخلاق حساس مقدر للحب والمشاعر بيحبك من قلبه بجد حيتفهم أن ده حصل عشان انتى بتحبيه ومشعايزة يعرف بنت تانية أو مجرد الكلام معاها.
أنا من رأيي متدخليش نفسك فى متاهات وحاجات متعرفيش هى صح ولا غلط من رأيي من سكات أقفلى الايميلين دول ومتصرحيهوش بحاجة وكدة أحلى بكتيييييييير ومتحاوليش تعملى أمثال هذه الحلول اللف والدوران فى حياتك كونى صريحة المهم غلطة وعدت.
وشكرا

بعض الحلول المقترحه:
انتى هابله يابت ولا ايه كل بتوع النت متريين كده عمركم ما هتفوقو من الوهم ال انتو معيشين نفسكم فيه ده متوهميش نفسك بخيالات فى دماغك لمجرد انك تعيشيلك يومين حلوين كل شباب النت سيس عايزين يعيشو بس فى اوهام الحب ويضحو على بنات الناس والبنات نفسهم عرفين كده بس بيستعبطو وعايزه تعيش هيا كمان وعالمه تايهه ومش دريانه بالدنيا فوقى من الوهم ال انتى عايشه فيه ده ربنا يكرمكم بأولاد الحلال الى يدخلو البيت من بابه بدل ما يدخل من كمبيوتر تفتكرى اخر القصه دى ايه اقولك هى ايه حلم انتى بتحلميه وهيجى يوم وتصحى وتلاقى الحلم طار حديها نصيحه اذا اردت ان تتحول احلامك الى حقيقه فإن اول ما عليك فعله هو ان تستيقظ وشكراا والسلام عليكم ورحمة الله

 بعض الحلول المقترحه:

سيبيه
لانه م يستاهلك وطلب حساب صحبتك
اوعى ترطبطى عن طريق النت لانو كلوا كدب فى كدب
الا فى حالات واشخاص طبعا هذى نصيحتى لك



ياريت تشاركونا برائيكم معانا

0 التعليقات:

إرسال تعليق