اعلان افقى

الخميس، 18 يوليو 2013

ابن خالتى تحرش بى فهل فقدت العذرية من التحرش الجنسي

  • مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات مشاكل عامة,مشاكل تقنية,مشاكل التعليم,مشاكل صحية,مشاكل زوجية,مشاكل الحب,مشاكل الشباب,مشاكل البنات



مرحبا بكم فى مدونة مشاكل الحب والزواج - مدوونه للمشاكل العاطفية والزوجية والاجتماعيه ومشاكل الشباب والبنات
هنعرض مشكلة وبعض الحلول ليه وياريت تشاركونا برائيكم معانا
انا فتاةعندى 18سنة الان عندما كنت صغيرة عندى اقل من7 سنوات واختى الاصغر منى كان عندها اقل من 5 سنوات كان امى وابى يذهبوا للعمل حوالى السا عة6 صباحا وكانوا يتركونى انا واختى فى المنزل بمفردنا وعندما قلت لامى انى انا واختى نشعر بالخوف لان منزلنا كان كبير كانت تقول لنا اذهبوا عند خالتى التى كانت تسكن معنا فى نفس الشارع خالت مامتى كان لديها ولد عندة حوالى 18 سنة حاول ان يتحرش بى ولكنى عندما رفضت طردنى انا واختى من بيتهم وقال لى روحى خلى العفاريت تكلك انتى واختك وانا روحت بس خفت جامد وحسيت ان العفاريت تحت السرير وفى الدولاب وفى كل مكان فى البيت رجعت لة تانى ودخانى غرفةلم يكن بها احد وجردنى من ملابسى ومارس معى الجنس ولكنى لا اتذكر اذا كان خرج منى دم ام لا حتى لم حدث ذلك انا كنت لااعرف اى شىء وقال لى اذا اخبرت امى سوف يرسل لى العفريت ليدبحنى وحدث ذلك عدة مرات وتوقف عن فعل ذلك عندما انتقلنا لبيت اخر انا مش رضيت يحصل بينة وبينى حاجة لان ماما قالت لى وانا صغيرة مش تخلى حد يلمس جسمك واذا حدث هموتك انا واللة لا اعرف اى شىء عن الجنس اوالماوضيع دى كمان ماما عمرها ماقالت لى غير حافظى على نفسك وانا واللة00000بحافظ على نفسى جدا حتى لما اكون راكبة مواصلة وراكب بجوارى اى رجل ببحث عن مكان اخر او ببعد نفسى عنة قدر الامكان انا الان اصبحت لااعرف هل انا عذزاء ام لا ولااستطيع اناذهب لدكتورة لانها ممكن مش تصدقنى انا الحمد للة قريبة من ربنا جدا ومتفوقة فى دراستى لا اريد ان يضيع كل شىء وانا ليس لدى ذنب فى شىء هو الان تزوج وانجب طفل وعايش سعيد اما انا ازرفف الدموع ولااستطيع اناقولمامالانها اذا علمت ستقول لبابا وان يسمع لى احد لن يكون هناك حل سوى موتى حسبى اللة ونعم الوكيل فياة لقد دمر حياتى ربنا ينتقم منة انا واللة كل لما اشوفة مش بقدر انظر فى وجة بحس انة زليلنى وبكون عايزة اموتة واخلص منة عمرى ماحولت التقى معاة فى اى مناسبة حتى لما كان يجى عندنا عمرى ماخرجت اسلم علياة وعندما كانت ماما تسئلنى كنت اقول لها انا بكرة جدا وعندما كانت تسئلنى عن اسبب كنت اقول لها حاجة نفسية من عند ربنا انا حكيت لكم كل حاجة بصراحة لان مافيش سبب يخلينى اكذب عليكوا انا ليس لدى اى احد اقول لة سر عمرى اناتعبانة جدا كل الموضوع عدة سنوات وهكون فى سن الزواج انا بموت كل يوم ارجوكوا سعدونى انا كنت لا اعرف اى شىء عن غشاء البكارو او حتى جسمى حتى حدثتنا مدرستى عندما كنا ندرس الجهاز التناسلى

بعض الحلول المقترحه:  
قد تكوني لم تفقدي العذرية
ولكن حتى لو فقدتينها فهذا ليس نهاية العالم
لازلتِ صغيرة ومن الواضح أنك شخصية طيبة ومتدينة ومحترمة وبإذن الله سيأتيكِ من يخشى الله فيك ويسترك من كل سوء ويكون أعلم بدينه..
لا تخبري أي شخص بما حدث حتى لا تفقدي سمعتك،، وحتى إن كان خطيبك،، فلا ذنب لك فيما حدث (إن كان قد حدث أصلا) فبإذن الله العذرية موجودة..
تقربي من الله ولا تفكري في الأمر،، وإن اكتشف زوجك في المستقبل هذا الأمر وأخبرك فقولي له أنك فقدتينها في حادثة صغيرة أو عن طريق الحكة (الهرش) أو دفع المياه أثناء الاغتسال أو أنك لم تولدي بها أصلا فهذا أمر وارد…
وختاما أدعو الله لك بالستر والسعادة في الدنيا والآخرة…
بعض الحلول المقترحه: 


قد تكوني مافقدتيها لانكي لسه صغيرة و الدورة الشرية ماجتك اككيد و يعني ممكن تسمي الي حصل تحرش لاكن انتي ماتقليش لازم تروحي لدكتوورة و هي تقولك تعملي ايه و الا تقولي لحد قريب منك ف العائلة و حسبي الله و نعم الوكيل فيه و شكرا …


بعض الحلول المقترحه:  
ماتخفيش ان شاء عذراء انتي كنتي لسه صغيره وهو كمان كان صغير وانا اعلم ان غشاء البكاره لا يتكون الا لما تبلغي وانتي كان عندك اقل من 7 سنين فمتقلقيش وان شاء خير وممكن تتأكدي بسهوله انك تروحي لدكتوره وان شاء الله هي هتتعاون معاكي وباذن الله هتكوني عذراء
بعض الحلول المقترحه: 


كل أنت تعيشبين نفسك فى ما قد يكون وهما – لو شرحت ظروفك لطبيبة أمراض نساء ستقوم بالكشف عليك
فان كنت عذراء – فخيرا وان لم تكونى ) بالبدائل لحل المشكلة متوفرة بشرط الا يعلم احد فى هذه الدنيا مهما كااااان بمشكلتك




” بشر الصابرين الذين اذا اصابتهم مصيبة قالوا انا لله وانا اليه راجعون ”
اصبري حبيبتي وما تخافي والله يستر عليكي يا رب ,, بس يمكن يكون جوابي راح يطمنك شوي انا كانت الي صاحبى متزوجة ومطلقة وكان الها سبع سنين مطلقة ولما اتزوجت مرة تانية في ليلة الدخلة نزل دم لانه كان غشائها البكارة التحم مرة تانية ورجع كأنها عذراء فحافظي على حالك وما تسمحي لاحد يلمسك واتأكدي من دكتورة لحتى تطمني اكتر من هيك والله يحميكي وياخد بأيدك وينصرك يا رب



متقلقيش وقبل فرحك لما ربنا يكرمك روحي لدكتوره بعيده عنك وقوليلها ان في عندك نوع من الالتهاب او افرازات وخليها تكشف وشوفي هتقولك ايه

ياريت تشاركونا برائيكم معانا

2 التعليقات:

ربنا يستر عليكى ي حبيبتى ياااارب وع كل بنات المسلمين .... وبصى انا هطمنك بحكايه كدا ... ليا واحده صاحبتى ابن عمها برضو اتحرش بيها ومارس معاها الجنس كذا مره وهى كانت في نفس سنك دا يعنى من خمس لسبع سنوات وهى كانت قلقانه زيك كدا لكن قبل فرحها لما كشفت لقت نفسها عذراء والحمد لله ... اطمنى واتقربى من ربنا وهو يسترك ويسترنا وجميع بنات المسلمين

أنا برده حصل معايا كده و كنت أخاف أقعد فى البيت وحدى و كنت بروح عند جارنا و كان كبير فى السن أكبر من بابا و كان عمرى تقريبا 9 سنوات و كنت عارفه إنه بيعمل حاجه وحشه علشان كان بيحذرنى ما أقول لحد رغم إنه كان لطيف معايا و يعطينى شيكولاته و الغب فى موبيله و هو كان بيجط إيده بين رجلى لحد ما أحس بوجع فى بطنى و لما كنت أقول له إيدك بتوجعنى كان بيعالجنى بلسانه بدل إيده و كنت مبسوطه بدعدغه لسانه مثل أى بنت بتمارس العاده و لكن عندما يضع عضوه فى دبرى كنت أصرخ ولكنه كان يقذف سريعا فلم يتمكن من مجامعتى لا من الأمام ولا من الخلف نظرا لكبر عضوه وهذا من حسن حظى ولكن ما أن زهق منى و تركنى تعلمت ممارسه العاده حتى أشيع رغبتى الجنسيه ... هكذا تتعلم البنات العاده السريه من الصغر .. هذه قاعده .. لابد أن يداعب بظرها أحدهم و لا أستثنى النساء سواء كانت أم مريضه أو أحت أنانيه أو أب عشق الأطغال أو حتى جد أو صديقه معتدى عليها أو زميله فى المدرسه ... و حمام المدرسه كان و مازال المعقل الرئيسى للممارسات بين البينات سواء المريضات منهن أو المجربات أو التوم بوى ... المهم ملامسه البظر باليد وإثارته و يعدها تصبح الغاده كالمرض المعدى ... لا توجد بنت مهما كان درجه الحفاظ عليها لم تمارس الغاده التى هى المفتاح لممارسه الجنس الذى لا حد له إلا بالرعشه .. هذا الكلام لن تجدوه بهذه الصراحه وعلى لسان فتاه

إرسال تعليق